nokhodi maman

انتظار مامانی برای دیدن شما

1392/7/29 22:14
نویسنده : hani
236 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان الهی من فدای اون پاکی و فرشته بودنت بشم 

 

عشقم تو دل مامانی  سعی کن با کمک خدا خوب رشد کنی وتپل مپلو وسالم باشی انشاالله. من از اول درمانم به روزهای خوب ومبارک برخوردم اون از آزمایش که شب سالگرد ازدواج حضرت علی ع وخانم فاطمه زهرا ص بود که نذر کردم جلو مسجد شیرینی دادیم که زحمتشو بابای گل ومهربونت که مامان بی اندازه عاشقشه وزحمت بخش کردنشو عمه نرگسی جونت کشید برای روز سونو هم که ولادت امام هادی ع بازم نذر کردم شیرینی بدم تا خدا حاجت دلمو بده انشاالله

 

من شرمنده بابایی ومامان گلمم که این چند وقت زحمت بی اندازه برای من میکشن انشاالله خدامنو خجالت زده شون نکنه وشما سالم بدنیا بیای و من از خجالتشون در بیام خیلی دوست شون دارم قلب

بابایی که واقعا برای شما نی نی گلم الهی من دورت بگردم خیلی خیلی زحمت میکشه امیدوارم براش جبران کنیم عشششقم در ضمن بابایی منو خجالت زده کرد وبابت تشکر از من یک دسبند خیلی خوشگل برای مامان خریده من خیلی خوشحال شدم از درک وفهم و دل بزرگش که پر از مهربونیهماچ

حتی خاله هما جونتم با اون نی نی تو دلش که ماشاالله خیلی بزرگه میاد کمک من انشاالله نی نی گلش سالم بیاد بغلش وخدا پسرگلشو براش نگه داره که عشق خاله 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هانی
27 مهر 92 11:10
تبریک میگم بهت عزیزم.ایشالا که 9ماه فسقلیت سالم و سلامت تو دلت باشه




ممنونم هانیه جونم انشاالله نصیی خودت بشه این لحظه های بهشتی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nokhodi maman می باشد