nokhodi maman

لطف خدا شامل حال منم شد

1392/8/10 0:25
نویسنده : hani
293 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقای مامان نفسای مامان ماچ

 

دیروز از شدت فضولی به بابایی گفتم بریم سونو بعداز تماس های زیاد با بیمارستانهاو سونوگرافی های شلوغ نداشتن وقت  تونستم از بیمارستان مهر وقت بگیرمو بابایی که عزیزم خیلی خسته م بود چون از تهران اومده بود بعد غذا فرستادمش بره وقتمو بگیره ساعت پنج اومد دنبال منو مامانی با استرس زیاد راهی شدم تا لحظه صدا کردن اسمم صلوات فرستادم سریع منو داخل اتاق صدا کردن خانم پرستار گفت فقط یک نفر بیاد داخل بابایی که من قربون اون دل کوچیکش بشم دل نداشت بیاد داخل مامانی اومد تو 

وقتی رو تخت خوابیدم ودکتر کبودی های دور نافمو دید پرسید منم توضیح دادم که میکرو کردم ایناهاهم رد آمپول های دور نافمه دکتر گفت مگه چیه ? گفتم برای رقیق شدن خونه ومنم تمام بدنم میلرزید با چرخوندن دستگاه رو شکمم گفت چند وقته بارداری منم از استرس گفتم هفت هشت هفته با خنده گفت آخر چند هفته شروع کرد به توضیح دادن وای خدایا شکرت یا رب العالمین قلب

دوتا ساک با جنین دارای ضربان قلب خدایا شکرت منم دستم تو دست مامانی بود گفتم آقای دکتر میتونم صدای قلب شونو بشنوم آقای دکتر هم گفت بله این اولی الهیییی مامان فدات شه خدا یا ماشاالله تند تند میتپید  منم داشتم مثل ابر بهاری گریه میکردم و با قطع ووصل دستگاه گفت اینم دومی الهیییی قربون ناز اون صدای قلبت بشم که واسه مامانی با ناز میزد قلب نازت خدایا شکرت

مامانی هم اشک هاش بند نمیشد حتی آقای دکترم احساساتی شده بود 

اومدم بیرون بابایی تا منو دید دارم گریه میکنم ترسید مامانی گفت الحمدلله دوتایشون سالمن ماشاالله قلب شون میتپید هورا

منو بغل کرد وگفت ترسیدم به خدا چشماس پر اشک شد لبخند زد 

منم تا صبح از لطف خدا نخوابیدم باور نمیکردم 

راستی دیشب بابایی با این حرفش دلمو آتیش زد گفت خدارو شکر ما هم صاحب این عکسا شدیم

اینم عکسای نخودای خوشگل خودم وای چه نازن ماشااللهخوشمزه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

انجمن پاتوق من و تو
2 آبان 92 14:48
سلام دوست عزیز وقت بخیر
وب عالی دارید
خدا تمام کوچولوهای عزیز زیر سایه پدر و مادر حفظ کنه
دوست عزیز انجمنی دارم خوشحال میشم از بازدید کنید مایل بودید عضو بشید
بیا از من و تو ما بسازیم
انجمن پاتوق من و تو
www.patoghmanoto.ir
به امید روز های بهتر

ممنونم از لطفتون چشم حتما مزاحم میشم

سحررررر
11 آبان 92 12:50
هانیه جون اشک منم در اوردی خداروشکر عزیزم ایشالا صدسال قلبشون بزنه


سلام سحححر جونم عشقم انشاالله بزودی بیام عکس سونو خودتو تو وبلاگت ببینم
عاطفه
11 آبان 92 13:06
عزیزم انشاا... سالم بیان بغلت
بینهایت برات خوشحال شدم


قربون مهربونت عاطفه جان
زهرا 1367
15 آبان 92 21:08
وااااااااای هانیه جان تبریککککککک خیلیییییی خوشحال شدم عزیزم که همه چی خوب ونرماله.اشکمودراوردی دخترررر..برای منم دعاکن تاصاحبه این عکسابشم..اخه خیلی دلم شکسته دیگه واقعا بریدم...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nokhodi maman می باشد