nokhodi maman

بدون عنوان

1392/9/1 18:00
نویسنده : hani
161 بازدید
اشتراک گذاری

الهی به امید تو 

 

سلام به فسقلهای خوشدل مامان وبابا  امیدوارم حالتون خوب باشه و سالم سر حال تو شکم مامان خوب تپلی شده باشین من وبابایی خیلی بی صبرانه منتظر  شنیدن خبر سلامتی شما فرشته های دوست داشتنی هستیم

من خیلی استرس دارم چون دوشنبه وقت سونو ان تی برای بررسی سلامت و سن وجنسیت شما فسقلی ها دارم 

الانم که دارم این مطلب رو مینویسم بعداز ظهر دلگیر جمعه سی آبانه من بیدارم وبابایی خابالو خوابه اصلا دل نمیخواد بیدارشه فکر کنم شما فسقلی ها هم خواب باشین 

 

من وبابایی خیلی دوستتون داریم بابایی همش میبوستتتون انشاالله زود لوپتونو ببوسه

من شما رو به خدا میسپارم چون خود مهربونش شما رو به من هدیه داده ماچماچخوشمزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nokhodi maman می باشد