nokhodi maman

بدون عنوان

1392/9/7 21:12
نویسنده : hani
147 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلا وفرشته های گل مامان

 

من که خیلی لحظه شماری روز دوشنبه چهارم آذر رو میکردم تا شما فسقلی های نازمو ببینم وخداروشکر کنم متاسفانه سر یک موضوعی حسابی عصبی و ناراحت شدم وامید وارم خدا منو ببخشه که شمارو خیلی اذیت کردم 

تا وقتی با بابایی و مامانی رفتیم و بعد از علافی های تو سونوگرافی ودل دردای من رفتم نوبتم شد ورفتم داخل تا اینکه دکتر بعد از کمی گذت گذار تو دل مامانی گفت خانم بلند شید منم از ترس گفتم یعنی چی آقای دکتر گفت یعنی که شما رحمتون عصبیه وخودشو جمع کرده وچیزی معلوم نییت برید بیرون کمی راه برید بیرون دستشویی بریدو شکلات بخورین با تمام عصبانیت و لرز اومدم بیرون وبابایی و مامان خیلی نگران بودن منم همون کارارو کردمو دوباره رفتم داخل که اینبارم بعد از کلی اذیت آقای دکتر خداروشکر الحمدالله دیدمتون الهییییی مادر به قربونتون بره ولی متاسفانه به خاطر مشکل انقباض رحم دکتر نتونسن ان تی رو ببینه که بعد گفت باید دوبا ه انجام بدم

 اینم عکس خوشدل آتلیه شما واقعا جون گرفتم دیدمتون

 

خدایااااا ششششکرت خدایا نگه دارشون باش 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نیر
30 دی 92 15:34
سلام...نخود جونم خوبی..نیرم از نینی سایت...لینکت کردم...به منم سربزن خوشحال میشم...
نیر
30 دی 92 15:36
نخود عکس کو؟؟؟؟؟؟نمیبینم؟؟؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به nokhodi maman می باشد